bato-adv

 اوسمار: حمایت هواداران خیلی برایمان مهم است

 اوسمار: حمایت هواداران خیلی برایمان مهم است
اوسمار ویه‌را می‌گوید موقعیت‌های زیادی از دست دادند و باید روی این مسئله بیشتر کار کنند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲

اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در کنفرانس خبری بعد از بازی با ذوب آهن گفت: همیشه خیلی سخت است اینجا بازی کردن مقابل ذوب آهن مخصوصا این فصل که کارشان خوب بوده است. از مربی ذوب آهن و بازیکنان‌شان تعریف می‌کنم که با یک یار کمتر هم بازی خوب‌شان را ادامه دادند.

اوسمار در مورد تغییر تاکتیک حریف عنوان کرد: تغییر تاکتیکی که در زمین ایجاد کردند یک‌سری مشکل برای ما ایجاد کرد، اما توانستیم کنترلش کنیم. وقتی نیمه اول تمام شد برنامه بازی‌مان را عوض کردیم که روی دفاع‌هایشان کنترل بیشتری داشته باشیم. مدل بازی ذوب آهن ما را مجبور کرد شیوه بازی‌مان را عوض کنیم و بیشتر مالکیت توپ را در دست داشته باشیم.

او در ادامه گفت: خیلی خوشحالم که بازیکنان هدفی که داریم را فهمیده‌اند، ولی متاسفانه از ضدحملاتی که داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم تا گل‌هایمان را بالاتر ببریم، اما برنده شدیم. از تماشاچیان و طرفدارانمان که حمایتمان کردند تشکر می‌کنم. بازی بعد در جام حذفی حضور تماشاگران را خواهیم داشت و از ما حمایت می‌کنند و این برایمان مهم است.


او در مورد موقعیت‌سوزی‌های پرسپولیس و خطرناک شدن آن برای ادامه فصل گفت: یک ضعفی بوده که نتوانستیم از بعضی فرصت‌هایمان استفاده کنیم. اینجور شرایط به ما کمک می‌کند که در تمرینات بعدی‌مان روی این نقاط ضعف بیشتر تمرکز کنیم و آن را برطرف کنیم.

اوسمار در مورد عملکرد عبدالکریم و ارونوف عنوان کرد: همیشه بازیکنی که از خارج از کشور می‌آید شاید اول راه یک مقدار استرس داشته باشد، اما برای بازی اولشان خوب بودند. این بازی اول یک شوک برایشان بود، اما در تمرینات مشخص می‌شود کدام بازیکن بهتر است و فیکس بازی می‌کند.

منبع: ورزش سه

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین